kort berichtje vanuit Sevilla - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Gijs en Lize - WaarBenJij.nu kort berichtje vanuit Sevilla - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Gijs en Lize - WaarBenJij.nu

kort berichtje vanuit Sevilla

Door: Lize

Blijf op de hoogte en volg Gijs en Lize

16 Oktober 2013 | Spanje, Sevilla

Todo bien aqui!
We hebben een heerlijke week ´fly drive, het mooiste van Andalusië´ met mijn ouders achter de rug. Een week met de auto rondrijden door Andalusië. Veel gezien en luxe verblijven. Zelfs nog een Oktoberfest meegepikt in Jerez de la Frontera! (zonder Schlagermuziek, maar met echte Spaanse meezingers)
Maandagavond afscheid genomen van mijn ouders in Malaga en terug naar Sevilla gegaan.
Vanuit Sevilla gaan we morgen naar Tarifa van waaruit we naar Marokko oversteken. De reis samen is nu echt begonnen!

• 16 Oktober 2013 - 22:04

Janneke:

Hoi Lize en Gijs,
    Wat een goed begin van jullie reis! Nu echt samen verder op pad, spannend! Ik wens jullie heeel veel plezier enne Lize.. ik mis je nu al in Purmerend hoor!
    Groetjes Janneke

• 16 Oktober 2013 - 22:36

Niels:

Zo dat was even rustig ontstressen in Andalusië!!
    En dan nu echt op pad, Spannend!

Have fun in Marokko!

• 18 Oktober 2013 - 12:06

Josine:

Dat klinkt als een prachtig begin! Goed om te horen :-).
    Liefs!

• 21 Oktober 2013 - 16:50

Sandra Van Woerkens:

Lieve Gijs en Lize

En dan voor echie!
    Wat kun je nog toevoegen aan zo'n droomreis dan: geniet samen !!

Liefs Sandra

• 21 Oktober 2013 - 16:51

Jacques:

Hoi alletwee! Heerlijk dat de aftrap zo goed gelukt is! Om jaloers van te worden:-) Marokko zal jullie wel in nog romantischer sferen brengen. Geniet bovenmate en zorg goed voor elkaar. Hier in Holland dreigen we zwarte Piet te verliezen; er wordt tot in de burelen van de VN over gedebatteerd! Gebrek aan humor en een groot gevoel van verongelijktheid voeren de boventoon. Ik hoop niet dat ik binnenkort voor een tribunaal sta, omdat ik 17 jaar lang als hulpsint onbewust een slavendrijver ben geweest. Jullie lezen 't al: Hollandse oubolligheid ten top; ik wou dat ik op reis was! :-)) Groet, Jacques.

• 21 Oktober 2013 - 17:42

Maaike:

Geniet van de kleuren en geuren van Marokko. Jullie gaan lekker zuidwaarts terwijl wij volgende week de wintertijd ingaan!
    Op de PS alles ok, PH mist zijn vogelnestje wel!
    Have fun! Maaike

• 21 Oktober 2013 - 18:02

Danielle & Peter :

Hoi vakantiegangers!
    Het begin klonk voor ons al fantastisch!
    Veel plezier met jullie volgende avontuur vanaf morgen!
    Marokko...zijn nu al benieuwd naar de verhalen!
    Veel plezier!!! Xxx

• 21 Oktober 2013 - 18:54

Jan En Betty:

wat goed te lezen dat jullie een prachtige week hadden met Corrie en Andre.
    Nu echt samen, geniet van elkaar en je omgeving.
    Wij hebben samen met Anne en Martin een drukke donorweek met etentje, feestje, omroepZeeland,
    radi0 interview {Martin en Albert} achter de rug.
    Mijn verjaardag met de familie afgelopen zaterdag was ook erg gezellig.
    Groetjes en liefs van ons
    Jan en Betty

• 21 Oktober 2013 - 20:10

Rob:

Gaaf hoor dat het nu eindelijk begonnen is voor jullietwee! Maak er een geweldig avontuur van, ik zie de volgende verhalen wel weer verschijnen! Groeten uit Eindhoven

• 21 Oktober 2013 - 22:24

JOOP:

Dag Lize en Gijs, juist gisteren weer een uurtje ondergedompeld in Flamenco (DVD), zodat ik me even in Andalusië waande. Voor jullie nu de overstap naar dat grote continent...Geniet maar niet met mate!

Gr Joop

• 21 Oktober 2013 - 22:56

Jaap/corrine:

hoi Lize en Gijs,

fijn dat het zo gezellig was met jullie (schoon) ouders, en nu de wijde wereld in. veel mooie en bijzondere dingen en ervaringen te gemoet. geniet! j&c.

• 22 Oktober 2013 - 10:53

Geert-Jan:

Hoi Gijs en Lize,

Heerlijk dat jullie daar zo kunnen genieten. En nu nog in luxe.. Het wordt vast nog heeeel primitief als je naar het zuiden gaat. Heel veel plezier... we houden het hier wel draaiende....:-)

• 22 Oktober 2013 - 20:45

Bart:

Hey Gijs en Lize,

Leuk om de update te lezen, fijn dat alles zo goed gaat! Ben erg benieuwd wat voor avonturen jullie in Marokko gaan beleven :-)

Johan, Sander en Mario deze week vrij, Jori op reis, Enna in buitenland, Geert-Jan de hele dag niet op het werk gezien ... dus je kan wel raden wie de boel draaiende kan houden ;-)

tmeta fel maghrib

• 22 Oktober 2013 - 23:08

Jesse:

Tegek! Misschien nog ff een surf pakken in Marroko gijs?!

De wereld aan jullie voeten, dat moet goed voelen. Ik ga morgen de speeltuinwereld ontdekken met Fay want dan is t pappadag yeah!

• 23 Oktober 2013 - 12:33

José:

Ha schatten, na een mooie en relaxte start in Spanje nu het grote werk! Jullie genieten nu vast van een prachtig, zonnig Marokko. Na een laatste opleving van de nazomer gisteren stevenen wij af op de echte herfst. de bomen kleuren al aardig en ik verwacht binnenkort NS-perikelen vanwege de blaadjes op de rails. Kortom: hier gaat het leven gewoon door! En Gijs, zoals beloofd begin ik weer goed te slapen.
    Liefs en geniet met volle teugen, mama/José